Polityka Zwrotów Agencji Brussa
Bilety na Wydarzenia
Agencja Brussa sprzedaje bilety na wydarzenia poprzez zewnętrzne bileterie, które mają własne zasady dotyczące zwrotów i reklamacji. W przypadku problemów z zakupionymi biletami zachęcamy do kontaktu z nami, abyśmy mogli pomóc w negocjacjach i udzielić wsparcia w porozumieniu z daną bileterią. Nasz zespół jest do dyspozycji, by wspierać Cię w rozwiązaniu wszelkich trudności związanych z bileteriami.
Zwroty Produktów z Sklepu
W sklepie z merchandisem muzycznym Agencja Brussa bezpośrednio zajmuje się sprzedażą i wysyłką produktów. Nasza polityka zwrotów obejmuje jedynie sytuacje, w których otrzymany produkt jest uszkodzony lub wadliwy. W takim przypadku prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Po zatwierdzeniu reklamacji oferujemy zwrot kosztów lub wymianę na nowy produkt.
Warunki Zwrotu:
-
Zgłoszenia uszkodzeń należy dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.
-
Produkt musi być w stanie, w jakim został dostarczony, z dołączonym dowodem zakupu.
-
Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi, ponieważ dostawa jest realizowana przez zewnętrzne firmy kurierskie.
Zewnętrzni Dostawcy
Za dostawę odpowiadają zewnętrzne firmy kurierskie, które działają zgodnie z własnymi politykami. Agencja Brussa nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub problemy związane z usługami tych dostawców. W razie problemów z dostawą prosimy o kontakt z nami – chętnie pomożemy w wyjaśnieniu sytuacji z firmą kurierską.
Kontakt
W razie pytań lub potrzeby zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza na stronie agencjabrussa.pl lub poprzez adres e-mail w STOPCE.